شرایط تخفیف بیمه نامه مسئولیت

شرایط تخفیف بیمه نامه مسئولیت

رمز وفقی در شروع هر کسب و کار، تضمین سرمایه است که خرید بیه نامه مسئولیت بخشی از این اطمینان را برای شما فراهم خواهد کرد. تصور کنیم که شما در یک پروژه کلان سرمایه گذاری نموده و اکنون در حین کار، آسیب شدیدی به برخی از کارکنان شما وارد شده است که منجر به خسارت مالی شدید برری شما خواهد شد. حال اگر شما از بیمه مسئولیت برخوردار باشید، بیمه گر متعهد می شود خسارت های وارده را جبران نماید.

هر بیمه نامه مسئولیت دارای تاریخ انقضای مشخصی است که بیمه گذار باید قبل از پایان سررسید، تمدید بیمه نامه را انجام دهد چرا که ممکن است در همان روز که تاریخ اعتبار بیمه نامه پایان یافته است، خسارتی رخ بدهد لذا تمدید به موقع کمک می کند تا هم از خسارت های احتمالی در امان مانده و هم اینکه از تخفیفات بیمه برخوردار شوید.

استفاده از تخفیفات بیمه نامه مسئولیت

یکی از مواردی که در بیمه مسئولیت دیده می شود، انصراف بیمه گذار برای دریافت خسارت قبل از بسته شدن پرونده است که در این صورت بیمه گر با حکم عدم دریافت خسارت با وی برخورد خواهد کرد:

۱-   ممکن است که بیمه گذار قبل از انقضای قرارداد بیمه، نسبت به تمدید آن اقدام نموده و مشمول تخفیف عدم خسارت گردد. اما اگر خسارت، قبل از انقضای قرارداد بیمه رخ بدهد این تخفیف از او گرفته خواهد شد.

۲-   در صورتی که بیمه گذار بخواهد از یک شرکت بیمه گر غیر از شرکت فعلی اقدام به خرید بیمه مسئولیت نماید، موظف است حداکثر تا ۳۰ روز، رسید تایید عدم خسارت را از بیمه گر دریافت نموده و به شرکت فعلی تحویل دهد تا تخفیف عدم خسارت برای او در نظر گرفته شود.

۳-   در صورتی که چند تخفیف برای بیمه گذار وجود داشت هباشد، تخفیفات به صورت پله ای برای وی اعمال خواهند شد لذا بهتر است افراد در هر بار برخورداری از کد تخفیف، از آن استفاده نموده و مانع از جمع شدن آن ها گردند.

 

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *

یازده − 10 =