بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک در قبال کودکان

بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک در قبال کودکان

بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک در قبال کودکان

کودکان آگاهی و هوشیاری کافی برای مراقبت از خود را نداشته و حتی به این سطح از درک نرسیده اند که در حین بازی و تفریح باید از خود مراقبت داشته باشند. نگهداری از بچه ها واقعا سخت است باید در تمامی لحظات ان ها را زیر نظر داشت تا مبادا کار خطرناکی از آن ها سر بزند که در اغلب موارد کودکان دست به اموری می زنند که خطرات جانی را برای ان ها به دنبال خواهد داشت. با توجه به آنچه که گفته شد، مسئولیت مدیران در مهدکودک ها بسیار سخت و سنگین است اما خوشبختانه بیمه مسئولیت کمک می کند تا کمی بار مسئولیت از عهده مدیران برداشته شود.

شرایط بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک در قبال کودکان

این بیمه نامه بخشی از مسئولیت مدیران مهد کودک ها در قبال کودکانی که در این مهد نگهداری می شود، بر عهده می گرد به این معنا که اگر خسارت الی و یا جانی به کودکان در زمان حضور در مهد کودک وارد شده و مسئولیت این خسارت ها با مدیر باشد، بیمه گر در جبران بخشی از هزینه ها کمک خواهد کرد. در استفاده از این نوع بیمه مسئولیت باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

–       در زمان بروز خسارت به کودکان باید از نظر قانونی ثابت گردد که مسئول مستقیم این آسیب، با بیمه گذار (مدیر مهد) بوده است. برای مثال فرض کنیم که مدیر مهد کودک قرار است بچه ها را به گردش درون شهری ببرد اگر در حین مسیر آسیبی به یکی از کودکان وارد شده و در این بین، راننده مقصر شناخته شود، بیمه گر تعهدی در جبران خسارت ها نداشته است چون مدیر نقشی در این زمینه نداشته است.

–       در صورتی که مدیر امکاناتی همانند استخر و سایر امکانات ورزشی را برای کودکان در نظر گرفته است باید حق بیمه این موارد جدا پرداخت شود.

–       برای برنامه های گردشگری و تورهای یک روز، بیمه گذار باید ۱۰ درصد مبلغ حق بیمه را بیشتر پرداخت کند.

–       روز قبل از اجرای تور بیمه گذار موظف است زمان حرکت، مقصد و اسامی شرکت کنندگان را به بیمه گر اطلاع دهد.

–       در زمان بروز خسارت اگر بیمه گذار بیمه نامه مسئولیت را با نام خریداری نکرده باشد، باید فرم اسامی کودکان را با تاییدیه بهزیستی به بیمه گر ارائه دهد.

بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک در قبال کودکان

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *

یک × یک =